...صیام عشق...

سروده های من و سایرین

...صیام عشق...

سروده های من و سایرین

علی(ع)






سرسلسله ی نطع وجود است، علی



بر لشگر حق شیـــرِ جنودست، علــی



اوصاف علی: صــادر اول، رق منشــور



بر نطق جهان روح سکوت است،علـی




*    *    *



دلا هــر دم به ذکــر "یــا علــی" میـــر



کــه بــیــمـاریِّ دل را هست اکسیــــر



بنـــال هر دم به اشکــــــانِ سرازیــــر



"علی" شیر و "علی" پیر و "علی" میر




.:: از شما عزیزان برای برادرم که در بستر بیماریست التماس دعا دارم ::.




تو از سلاله ی نوری،من از قبیله ی نار



تازه ترین غزلم رو تقدیم میکنم به پیشگاه پر فیض آقا امام زمان به امید شفای همه ی بیماران از جمله برادرم وحید...





لینک دفترهای شعر من



لینک دفتر شعر من در سایت شاعران پارسی زبان:


http://www.irafta.com/poembooks.aspx?id=514



*     *     *


لینک دفتر شعر من در سایت آوای دل:


http://avayedel.com/author/saeidchem.php


"عجل علی الفرج" ای تنها بهانه ی زیستم

 

"عجل علی الفرج" ای تنها بهانه ی زیستم


 



هستم ز توست، ولی برای تو نیستم



گر برای تو نبـاشم پس برای چیستم


*


عمری به سر کردم و شبها گریستم



اما نمی دانم چـــون بی تو زیستــم

*
دوران گذشت در فراقت نفهمیدم آخر


که بودم و.. کجا هستـــم و.. کیستــم..



آن ریسمان که جان به لب رسید تا ریستم


با دست خود به یکبـــاره آن را گسیستـــم

 

*


چشم به راهت ز ساعت دیوار نیستــــم



آن ساعت وجود تو را می نگریستـــــــم


*


"عجل علی الفرج" ای تنها بهانه ی زیستم



دنبال آن غبـــارِ بی سوار هفتگیستـــــــــم..



محمدسعیدشیخ-آمل

غزل "مشتاق تو"



گر بگذرد این ایـّـام،تا صبح شود این شام

مشتاق تو می مانم ای بلبل شیرین کام


زان لعل لبت مستم،وز خلق و جهان رستم

پیمانــه چو بشکستم، لبریـــز نمودی جـــام


گر کوکب و ور ماهیم،ذومنقبت و جاهیــم،

زنهار اگر خواهیم بی دوست نشان و نـام


مارا به بَرَت بنشان،چون صوفی و درویشان،

یک جــام دگر افشان زان باده ی اَزرق فــام


تلخــیِ فراقت را تــا شــام ابـــــد نوشـــــم

چون تلخ تر از زهر است در کامِ مَنَش بادام


ای گل ز غمت گـرچــه با خاک درآمیـــــزم،

صد شعر تَر انگیزم، ای مطرب دُرد آشـــام


"ساعد"  طلبِ یاری، تا چنــد به سر داری

زنـــهار؛ که نِی گردد میسور خیال خــــام..



محمدسعیدشیخ-آمل


صیام عشق



من معتکف صیام عشقت شده ام 

فصلی ز کتاب سرنوشتت شده ام 

 

عمریست مقیــم دوزخ هجــرانــم 

ناخواستــه وارد بهشتت شــده ام 



 

  آمل


25 رمضان الکریم۱۳۸۹